Volg ons Demo aanvragenHelp   

Helpdesk

Voor een geweldige klantenservice

Helpdesk module - Geweldige gebruikersinterface

Geweldige gebruikersinterface

Klantentickets volgen, prioriteren en oplossen.

Uw tickets indelen zoals u wilt met de geweldige kanban-weergave. 

Krijg direct een overzicht van de workload van uw team en controleer de status van een ticket op basis van uw zelfgekozen SLA-regels.

Verschillende kanalen out-of-the-box

Bereik uw klanten, waar ze ook zijn.

Uw helpdesk is beschikbaar via:

  • E-mail - Van nieuw binnengekomen e-mails worden automatisch tickets aangemaakt.

  • Websiteformulieren - Kwalificeer de query's van uw klanten met een aanpasbaar websiteformulier.

  • Live Chat - De Live Chat-invoegtoepassing op uw website gebruiken om bezoekers direct te binden.

Helpdesk module - Verschillende kanalen out-of-the-box
Helpdesk module - Geoptimaliseerd voor productiviteit

Geoptimaliseerd voor productiviteit

SLA's, automatisering, sjablonen en vooraf gedefinieerde antwoorden.

Uw Helpdesk is geoptimaliseerd voor de productiviteit van uw team:

  • Stel uw SLA-regels op en laat de Helpdesk-module automatisch acties uitvoeren.

  • E-mails of acties van de verschillende fasen van ticketafhandeling automatiseren.

  • Definieer dynamische e-mailsjablonen om de meest voorkomende antwoorden te automatiseren.

  • Tickets naar uw manager escaleren met één muisklik.

  • Experts voor een livediscussie uitnodigen.

  • Gebruik vooraf gedefinieerde antwoorden in een livechat om onmiddellijk te reageren.

Verkoop supportcontracten

Makkelijk verkopen, verlengen en upsellen.

Verkoop ondersteuningscontracten om automatische helpdeskdiensten aan uw klant te leveren. Houd de tijd bij van elk contract met de timesheetapp, en upsell automatisch bij tijdelijke contracten. Stel signaleringen in voor uw verkoop- of helpdeskteam op basis van de klantstatus.

Helpdesk module - Verkoop supportcontracten
Helpdesk module - Voorzie intelligentere zelfbediening

Voorzie intelligentere zelfbediening

Ingebouwde kennisbank voor klanten.

Ontwikkel uw selfservice-platform door uw FAQ, trainingsvideo's, en presentaties rechtstreeks aan een ticket te koppelen. Gebruik het forum om een gemeenschap rond uw product te ontwikkelen.

Laat klanten hun tickets sluiten

Geef autonomie en verhoog de productiviteit.

Verklein de kans op fouten, vermijd misverstanden en laat de helpdeskteams meer tijd over om zich zorgen te maken over wat hun aandacht écht nodig heeft.

Helpdesk module - Laat klanten hun tickets sluiten

Maak van uw helpdesk uw paradepaardje

door een volledige omnichannel bereikbaarheid

Live Chat

Ga rechtstreeks de interactie met de bezoekers van uw website aan en boost leadgeneratie en online sales. meer info

CRM

Houd alle interacties met uw kansen en klanten bij en verbeter uw verkoopscyclus. meer info

Forum

Connecteer met uw community, stel vragen en krijg antwoorden. meer info

Website

Start een fantastische bedrijfsswebsite die volledig aanpasbaar en SEO-vriendelijk is. meer info

Uw Helpdesk kan tevens volledig worden geïntegreerd
met volgende Operationele-toepassingen

Voorraad

meer info

Tijdregistratie

meer info

Projecten

meer info

Aankoop

meer info

Documenten

meer info

Buitendienst

meer info