Helpdesk
Voor een geweldige klantenservice
Geweldige gebruikersinterface
Klantentickets volgen, prioriteren en oplossen.
Uw tickets indelen zoals u wilt met de geweldige kanban-weergave.
Krijg direct een overzicht van de workload van uw team en controleer de status van een ticket op basis van uw zelfgekozen SLA-regels.
Verschillende kanalen out-of-the-box
Bereik uw klanten, waar ze ook zijn.
Uw helpdesk is beschikbaar via:
-
E-mail - Van nieuw binnengekomen e-mails worden automatisch tickets aangemaakt.
-
Websiteformulieren - Kwalificeer de query's van uw klanten met een aanpasbaar websiteformulier.
-
Live Chat - De Live Chat-invoegtoepassing op uw website gebruiken om bezoekers direct te binden.
Geoptimaliseerd voor productiviteit
SLA's, automatisering, sjablonen en vooraf gedefinieerde antwoorden.
Uw Helpdesk is geoptimaliseerd voor de productiviteit van uw team:
-
Stel uw SLA-regels op en laat de Helpdesk-module automatisch acties uitvoeren.
-
E-mails of acties van de verschillende fasen van ticketafhandeling automatiseren.
-
Definieer dynamische e-mailsjablonen om de meest voorkomende antwoorden te automatiseren.
-
Tickets naar uw manager escaleren met één muisklik.
-
Experts voor een livediscussie uitnodigen.
-
Gebruik vooraf gedefinieerde antwoorden in een livechat om onmiddellijk te reageren.
Verkoop supportcontracten
Makkelijk verkopen, verlengen en upsellen.
Verkoop ondersteuningscontracten om automatische helpdeskdiensten aan uw klant te leveren. Houd de tijd bij van elk contract met de timesheetapp, en upsell automatisch bij tijdelijke contracten. Stel signaleringen in voor uw verkoop- of helpdeskteam op basis van de klantstatus.
Voorzie intelligentere zelfbediening
Ingebouwde kennisbank voor klanten.
Ontwikkel uw selfservice-platform door uw FAQ, trainingsvideo's, en presentaties rechtstreeks aan een ticket te koppelen. Gebruik het forum om een gemeenschap rond uw product te ontwikkelen.
Laat klanten hun tickets sluiten
Geef autonomie en verhoog de productiviteit.
Verklein de kans op fouten, vermijd misverstanden en laat de helpdeskteams meer tijd over om zich zorgen te maken over wat hun aandacht écht nodig heeft.
Maak van uw helpdesk uw paradepaardje
door een volledige omnichannel bereikbaarheid
Uw Helpdesk kan tevens volledig worden geïntegreerd
met volgende Operationele-toepassingen
met volgende Operationele-toepassingen